петак, 12. јул 2019.

Mafini sa voćem




Sastojci za testo:

2 jaja
10 kašika šećera
10 kašika mleka
10 kašika ulja
15 kašika brašna
1/2 kesice praška za pecivo
1 kesica vanila šećera

Voće po izboru, ja sam koristila borovnice, maline i breskve.

Priprema:

Prvo umutiti mikserom jaja sa šećerom i vanilom, pa dodati redom ostale sastojke, izmešati da se dobije glatka smesa. Ja sam eksperimentisala pa sam u jedan deo testa dodala kakao, lepi su mi i tako.
Rernu zagrejati na 180°C.
Poređati korpice u kalup pa sipati u svaki po 1 kašiku testa, ubaciti u rernu na 5 minuta dok se blago zapeče, pa izvaditi iz rerne i svaku premazati sa malo pekmeza od kajsije (ako ovo ne zelite ne mora može samo testo i voće) preko staviti jos 1 kašiku testa pa na kraju poređati voće i vratiti u rernu da se peče jos oko 15-20 minuta. U ove sa kakaom sam stavila i po neku kockicu crne čokolade i u njih nisam stavljala pekmez. Od ove količine mi je izašlo 16 kom.


Нема коментара:

Постави коментар