субота, 6. јул 2019.

Američke palačinke

Moja malo zdravija verzija američkih palačinki, jednostavne za pripremu, jako ukusne.



Sastojci:

1 zrela banana
1 jaje
50ml mleka
3 kašike ovsenih pahuljica
2 kašike pšeničnog integralnog brašna

Sve sastojke izmešati u blenederu ili secku, ko sta ima, ja koristim običan secko.
Od ove količine se dobije oko 8-10 palačinki, zavisi kolike će te praviti, ja sam od prilike 2 kašike smese za 1 palačinku.

Palačinke sam filovala pavlakom i medom. Pomešati jednu supenu kašiku kisele pavlake sa jednom kašičicom meda, ako za vaš ukus nije dovoljno slatko dodajte meda. Jako je lep namaz, mene podseća ukusom na voćni jogurt.
Čokoladni preliv je od meda i kakaa, pomešati jednu kašičicu meda sa jednom kašičicom kaka. Ne bi bilo loše da med bude na toplom da bise preliv lakše razlivao.
Voće po želji.



Нема коментара:

Постави коментар